هتلهای چهار ستاره دبی
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل کاپتورن دبی یکی از هتل های معروف در دبی است که رتبه ی ۴ ستاره دارد و در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. تعداد اتاق ها و سوییت های هتل ۱۸۸ واحد است که همه دارای امکانات و شرایط خوبی هستند.بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را پیش روی مسافران تور دبی باز می کنند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از ۴ رستوران و آب میوه سرای هتل استفاده کنید.منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن برای گردشگران تور دبی بهمن 94 یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.برای استفاده از باشگاه خانم ها و آقایان به طور مجزا دارای محدودیت ساعت دارند بنابراین برنامه ی استفاده از امکانات را از هتل در تور دبی جویا شوید. استخر سرپوشیده ی هتل یکی از بخش هایی است که در فصول سرد مخصوصا زمستان پر رونق تر می شود.

 دیگر امکانات هتل برای گردشگران تور دبی زمستان 94 شامل :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و.. می باشد.

 

 

هتل دلمون دبی واقع در مرکز شهر و در مجاورت مرکز خرید Al Ghura , اقامت راحتی را با هزینه مناسب به میهانان خود ارائه میدهد.این هتل با تفریحگاهها و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل نسبت به متروی Al Riqa، برج ساعت دبی و آبنمای دبی موجب شده تا هتل چه برای گردشگران تور دبی که به گشت و گذار میپردازند و چه مسافران کاری که کار و کنفرانس پیش رو دارند به پایگاهي عالی تبدیل شود. ایاب وذهاب روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی به هنگام برپایی نمایشگاه های عمده در اختیار علاقه مندان قرارداده شده است.در تور دبی تعطیلات عید 95 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل، ترانسفر رایگان به فرودگاه بین المللی دبی را نیز تدارک دیده است ( با اعلان قبلي48 ساعته). اتاق های هتل، راحت بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تمامی امکانات رفاهی مدرن میباشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، عربی، فیلیپینی و ایرانی میباشد که انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. به منظور رفاه حال مسافرین تور دبی ویلچرسوار جلوی ورودی هتل، اتاق ها، رستوران ها و سایر اماکن عمومی سطح شیب داری ساخته شده است. در صورت درخواست مسافرین ناتوان و ویلچرسوار در تور دبی نوروز 95 ، اتاقهای ویژه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: